Confirmed victory
Petitioning Ferrocarrils Generalitat Catalunya (FGC) and 2 others
1 response
This petition was delivered to:
Ferrocarrils Generalitat Catalunya (FGC)
Prensa FGC

Ferrocarrils Generalitat Catalunya: Retiren APP mòbil per denunciar indigents / Retiren APP móvil para denunciar indigentes

VERSIÓ CATALÁ (Más abajo castellano):

FGC ha estrenat una nova aplicació per a mòbils que permet als viatgers avisar de “comportaments incívics” en trens o andanes. El problema és que, entre aquests comportaments denunciables es troba la indigència o la música ambulant. Aquesta vergonyosa aplicació fins i tot permet classificar en la denúncia el ‘tipus de captaire o pidolaire’ del que es tracta.

Així, a partir d'ara, qualsevol podrà denunciar als pobres que es trobe en el seu trajecte pels ferrocarrils catalans, perquè així puguin “viatjar tranquils".

Aquesta mesura, especialment greu en l'actual context de crisi, és un atac directe contra la societat en general, i sobretot contra aquelles persones més desfavorides.

És vergonyós i lamentable que una institució pública com FGC realitzi aquests atacs contra la dignitat i integritat de les persones.

Què serà el proper? Aplicacions per denunciar indocumentats? Gais? Negres? Gent grossa o prima? Alts o baixos?.

Ja n'hi ha prou d'agressions a la dignitat de les persones! Signa ara aquesta petició i exigeix a FGC que retire immediatament la possibilitat de denunciar i/o alertar sobre la presència d'indigents o músics a través de la seva aplicació.

Podeu trobar-nos en www.facebook.com/edusoinicis, http://www.edusoinicis.com  o en els comptes twitter de @edusoinicis o @migrubio

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VERSIÓN CASTELLANO:

FGC ha estrenado una nueva  aplicación para móviles que permite a los viajeros avisar de “comportamientos incívicos” en trenes o andenes. El problema es que, entre estos comportamientos denunciables se encuentra la indigencia o la música ambulante. Esta vergonzosa aplicación incluso permite clasificar en la denuncia el  ‘tipo de mendigo’ del que se trata.

Así, a partir de ahora, cualquiera podrá denunciar a los pobres que se encuentre en su trayecto por los ferrocarriles catalanes, para que así puedan “viajar tranquilos".

Esta medida, especialmente grave en el actual contexto de crisis, es un ataque directo contra la sociedad en general, y sobre todo contra aquellas personas más desfavorecidas.

Es vergonzoso y lamentable que una institución pública como FGC realice estos ataques contra la dignidad e integridad de las personas.

¿Qué será lo próximo? ¿Aplicaciones para denunciar indocumentados? ¿Gays? ¿Negros? ¿Gente gorda o delgada? ¿Altos o bajos?.

¡Basta ya de agresiones a la dignidad de las personas! Firma ahora esta petición y exige a FGC que retire de inmediato la posibilidad de denunciar o alertar sobre la presencia de indigentes o músicos a través de su aplicación.

Podéis encontrarnos en www.facebook.com/edusoinicishttp://www.edusoinicis.com o en las cuentas twitter de @edusoinicis o @migrubio

Letter to
Ferrocarrils Generalitat Catalunya (FGC)
Prensa FGC
He tingut coneixement que FGC ha estrenat una nova aplicació per a mòbils que permet als viatgers avisar de “comportaments incívics” en trens o andanes. El problema és que, entre aquests comportaments denunciables es troba la indigència o la música ambulant.

Per això, els exigeixo que retiren immediatament la possibilitat de denunciar i/o alertar sobre la presència d’indigents o músics a través de la seva aplicació.

Atentament,

Estimados señores:

He tenido conocimiento de que FGC ha estrenado una nueva aplicación para móviles que permite a los viajeros avisar de “comportamientos incívicos” en trenes o andenes. El problema es que, entre estos comportamientos denunciables se encuentra la indigencia o la música ambulante.

Por ello, les exijo que retiren de inmediato la posibilidad de denunciar y/o alertar sobre la presencia de indigentes o músicos a través de su aplicación.

Atentamente,