Tió de Nadal: Patrimoni de la Humanitat

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

El Tió de Nadal és una tradició única al món que no deixa indiferent a ningú. I és que la seva capacitat de cagar regals quan ha estat convenientment alimentat i estomacat el fa un ésser ben peculiar que mereix, sense cap mena de dubte, ser declarat per la UNESCO Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat.

"Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat" és una declaració de la UNESCO centrat en aspectes essencials de la cultura: llengua, literatura, música, rituals i mitologies es troben entre les moltes formes de patrimoni immaterial reconeguts per la UNESCO per tal de ser degudament documentats, protegits, promoguts i revitalitzats.

El Tió de Nadal ha de ser el següent Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat reconegut per la UNESCO!!!

És probablement l'ésser màgic més viu de tot el món: centenars de milers de Tions arriben a les llars catalanes cada tardor on seran degudament alimentats durant setmanes per acabar cagant llaminadures i regals per Nadal. Una tradició que només existeix en la nostra cultura i que, per tant, necessita del seu reconeixement i protecció.

El Tió de Nadal ha estat molts anys rebent les teves estomacades i cagant-te regals. Ara és el moment de donar-li el teu suport! Signa aquesta petició i fem que el món conegui el nostre Tió!!!

* Aquesta petició està promoguda per Caçations i famílies que imaginem un món millor ple de Tions de Nadal!