0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Molts dels membres d'aquesta Federació estem en contra De Que dins de l'Associació es doni cabuda del als Pescasub. Onu dels valors directores del Submarinismo és l'admiracio por la vida marina i la seva preservació, por tant creiem Que permetre Que membres d'aquesta mateixa Federació dediquin el seu temps una fer desaparèixer aquesta vida marina va en dels nostres contraindicaciones principis i dels Que hauria de tenir l'Associació. Demanem Que amb la importante brevetat posible, la FECDAS deixi d'organitzar campionats de pesca submarina i de permetre Que parte dels seus membres, tot i complir els eStandards establerts per la llei, parte formin de la nostra comunitat submarina.

Hoy: Delfí cuenta con tu ayuda

Delfí Roda Pardo necesita tu ayuda con esta petición «Federació Catalana D' Activitats Subaquàtiques, FECDAS: Que la FECDAS no permeti la matança de vida marina». Únete a Delfí y 251 personas que ya han firmado.