Petition Closed

This petition had 114 supporters

There are 3 ways to help end FGM and Forced Marriage:

SEE. HEAR. SPEAK.

The European Union are working to implement policy across Europe to end female genital mutilation (FGM) and Forced Marriage; the inclusion of young people in the campaigns is vital to ending the practices.

We are CREATE Youth Net, a network of organisations working for girls rights across Europe, and we feel that these abuses need to stop - and we think young people are in the best place to make that happen.

Young people are the future and will make the decisions for the next generation. These issues affect us and often the conversation is had ABOUT us but doesn't INCLUDE us - we think this needs to change.

That's why we're asking the European Commision to engage, enable and empower young people to create change and end FGM and forced marriage in their lifetimes.

Existem três formas para contribuir para o fim da MGF e dos Casamentos Forçados:

VER. OUVIR. FALAR.

A União Europeia está a trabalhar para implementar, por toda a Europa, politicas que visem o fim da Mutilação Genital Feminina (MGF) e dos Casamentos Forçados; o contributo de campanhas organizadas por jovens é vital para o fim destas práticas.

Nós somos CREATE Youth Net, uma rede de organizações que trabalha na promoção dos direitos das meninas, raparigas e mulheres, por toda a Europa, e sentimos que estes abusos têm de acabar – achamos que as pessoas mais jovens são as que melhor preparadas estão para contribuir para isso.

As/os jovens são o futuro e irão tomar decisões que afetarão as gerações seguintes. Estas questões afetam toda a gente e mesmo que muitas vezes a discussão não nos INCLUA a nós diretamente achamos que as coisas têm de mudar.

É por isso que pedimos à Comissão Europeia que envolva, mobilize e empodere jovens para promoverem mudanças que acabem com a MGF e os Casamentos Forçados na sua geração.

Today: CREATE Youth Net is counting on you

CREATE Youth Net needs your help with “European Commission: Include policies to engage, enable and empower young people to end FGM and Forced Marriage! Que a Comissão Europeia inclua políticas que envolvam, mobilizem e empoderem jovens para acabar com a Mutilação Genital Feminina e os Casamentos Forçados!”. Join CREATE Youth Net and 113 supporters today.