Petition Closed

With all respect mr. Francisco Eguiguren Praeli.

We here the persons who sign this petitiotn relationed to the torture and consum of innocents kittens in the city from LA QUEBRADA in Peru your country.

We the cityzend around the world worrieds so much for the torture , pain and death of many innocents kittens claim to you stop this slaughter against kittens.

Every one person who sign this petition will send an email to your account and in facebook too for claim stop this massacre to these animals innocents.

Thanks so much for your time and for read this message and we wait this inhumanity acts stop someday in your country.

Please write an email here : lepru@embajadaperu.es  for claim stop this cruelty and insane actions in Peru against kittens.

At present day the Peru embassy don`t reply absolutely nothing about this cruelty act against the innocents cats and kittens.

For this reason we are receving more and more signs for send to the OMS the World Health Organization for protest and demand an investigation in the place La Quebrada in Peru , for verify and punish the insane practice of eat kittens and cats and the worse action ; give this meat to the childrens.

Please send this petition to every one of your friends list in facebook or email we will defend the childrens health and the life of cats and kittens in Peru and the rest of the world when tortures and abusers are dreaming to be hiddens.

Letter to
Embajada de Peru en España Union Europea Embajador de Peru en España : Don Francisco Eguiguren Praeli
Parar la tortura en contra de los gatitos en la Quebrada Peru

Nosotros somos seres humanos no animales salvajes , encima estamos en pleno siglo XXI y se supone que hemos dejado de ser prehistoricos como los Neandertales , y veo con idignacion la noticia donde se publica que en el pueblo de la Quebrada en Peru , torturan como en España tambien lo hacen a animales inocentes e indefensos.
Eso es no solo un salvajismo , cruel y sadico ademas de eso es una corrupcion de menores ya que se les inculcan habitos que no son ni civilizados ni correctos.
Con todos los respetos que su persona merece y la dignidad de su cargo le pedimos al igual que en otras campañas hechas tambien en España que cesen estos horrores.
Pido que se envie un correo electronico a la embajada de Peru en España
lepru@embajadaperu.es

Para que hagan todo lo posible por detener estos actos crueles e innecesarios en contra de animalitos inocentes que solamente saben acompañar a los humanos y darles amor y cariño

Como aun no tenemos una respuesta oficial a esta peticion que ha dado ya la vuelta al mundo desde España hasta Argentina y desde Canada hasta Australia vamos a pedir mas firmas para enviar todas y cada una a la OMS Organizacion Mundial de la Salud y que sean ellos los que analicen si es adecuado que niños aprendan a devorar y comerse a los gatitos en esa poblacion apoyennnos por favor .