Victoria

Ampliació de línies escolars públiques de P3 a les zones 4 i 6 de Badalona.

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 2.363 firmas!

Després d'haver realitzat la preinscripció escolar per al proper curs 2018-19, moltes famílies de les zones escolars 4 i 6 de Badalona veiem que els nostres fills no podran tenir una plaça de P3 en les escoles públiques que hem sol·licitat. Aproximadament una setantena de famílies d'aquestes zones escolars no tenen places disponibles en escoles públiques de les seves respectives zones.

Aquest fet ve motivat per un creixement demogràfic en aquestes zones, conegut per les diferents administracions, i una planificació incorrecta de l'oferta de places públiques.

Gràcies a la informació facilitada per les diferents associacions de pares i mares d'escoles de Badalona es veu la necessitat de sol·licitar la creació en escoles públiques de dues noves línies de P3 (50 places) a la zona escolar 4 i una (25 places) a la zona 6. Això donaria cobertura a les famílies d'aquestes zones escolars i beneficiaria a altres famílies que han sol·licitat centres d'aquestes zones per algun altre motiu.

Hoy: Agustí cuenta con tu ayuda

Agustí Guijarro Camacho necesita tu ayuda con esta petición «Direcció dels serveis territorials d'ensenyament de Barcelona comarques: Ampliació de línies escolars públiques de P3 a les zones 4 i 6 de Badalona.». Únete a Agustí y 2.362 personas que ya han firmado.