Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 1.820 firmas

L'anunci per part de la Consellera Rigau del tancament d'escoles públiques pel proper curs i següents i de les reduccions d'aules de P3 a més de 60 centres públics es farà efectiu pel curs 13-14 a Cardedeu ja que el Departament d’Ensenyament ha suprimit una aula de P3 a l’escola Germans Corbella i una altra a Les Aigües.
Aquesta decisió s’ha pres unilateralment sense informació i negociació prèvia i conjunta amb les escoles. Es fa sense conèixer els resultats de les preinscripcions i les matriculacions, amb la qual cosa en aquest cas, ni es té en compte la demanda ni es permet el dret dels pares i mares a escollir centre.
Pensem que primer caldria esperar els resultats de la matriculació i en darrera instància, si es constata la davallada de matriculació, procedir a reduir ràtios i no a suprimir aules de P3.
Escoles, Instituts, Ampes i Afes absolutament convençuts i convençudes que l’ensenyament públic és un pilar fonamental en una societat democràtica i que cal defensar-lo col·lectivament i amb fermesa, volem manifestar el nostre rebuig a aquesta decisió.

Hoy: AMPA Germans Corbella cuenta con tu ayuda

AMPA Germans Corbella necesita tu ayuda con esta petición «Departament d'Ensenyament: No volem que es suprimeixin dues línies de P3 a Cardedeu». Únete a AMPA Germans Corbella y 1.819 personas que ya han firmado.