Petition updateVolem que a La Marató de TV3 sobre la diabetis i l'obesitat es doni la veu a Josep Pàmies i a l'Associació Dolça RevolucióSi demà, durant La Marató, us arriba un micròfon, aprofiteu-lo!

Núria Garcia QueraTornafort, Spain
Dec 12, 2015
Les més de 2.600 signatures ens donen força per demanar-vos que demà, dia de La Marató, si a algú li arriba un micròfon, aprofiti per demanar que a La Marató i a TV3 es doni veu a l'stevia, a Josep Pàmies i a l'Associació Dolça Revolució!
L’única manera que hem tingut avui per accedir a La Marató ha estat per un formulari de la seva pàgina d’Internet, a través del qual ens hem adreçat a la Defensora de l’Audiència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, al Servei d’Atenció a l’audiència de La Marató de TV3 i al servei general d’Atenció a l’Audiència. El telèfon d’Atenció a l’Audiència (902 225 430) només funciona de dilluns a divendres. Us passem l'enllaç del Servei d'Atenció a l'Audiència per si també voleu exposar el vostre punt de vista. Moltes gràcies!
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X