Petition update

Només un dia de signatures, ja superem les 2.000 i això no s’atura...

Núria Garcia Quera
Tornafort, Spain

Dec 12, 2015 — Només un dia de signatures, ja superem les 2.000 i això no s’atura. Moltes de les persones que han signat s’han tractat o es tracten amb stevia i volen que s’investiguin més a fons les propietats d’aquesta planta, per tal d’ajudar encara més humans.
Tothom coincideix en què els interessos comercials i econòmics no poden passar per sobre dels humans. “Que els interessos de pocs no s’anteposin a la salut de la humanitat”, diu un dels signants.
També es coincideix en què la televisió pública, perquè sigui de qualitat, ha d’oferir una informació contrastada, neutral i donar veu a totes les opcions. “S’ha de donar veu a tota persona que pugui aportar un bé a la societat”, diu un altre signant. “S'han de conèixer totes les opcions per poder exercir el dret a escollir”, encara diu una altra.
Per tant:
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, llegiu les opinions que la gent continua penjant i feu que demà, a La Marató de TV3, en Josep Pàmies i l’Associació Dolça Revolució puguin explicar les bondats de l’stevia.
Moltes gràcies a tothom!

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.