Petición Cerrada

Sol•licitem l’expulsió de CDC de l'alcaldessa i el tinent d'alcalde de Torà

Esta petición conseguió 1,049 firmas

El passat dijous 29 de Març, el tinent d'alcalde de la població de
Torà (sr. Josep Maria Alsina i Simó) va disparar tres trets contra un
gos sense amo que voltava pel municipi. Posteriorment, va propiciar-li
diversos cops amb un objecte contundent fins que va aconseguir
matar-lo. El sacrifici de l'animal es va dur a terme en presència i
amb el consentiment de l'alcaldessa del mateix poble (sra. Mercè Valls
i Querol).

Per aquest motiu, donat que s’ha comès un delicte tipificat a l’Article 337 del Codi Penal i possiblement s’hagi incomplit greument el Codi ètic del seu propi partit polític, sol•licitem l’expulsió de CDC de l’alcaldessa i el tinent d’alcalde de Torà com a co-responsable i autor dels fets respectivament.

---------------------------------------------------------------------------------

El pasado jueves 29 de Marzo, el teniente de alcalde de la población de Torà (sr. Josep Maria Alsina Simó) disparó tres tiros contra un perro sin dueño que andaba por el pueblo. Posteriormente, le propició diversos golpes con un objeto contundente hasta que consiguió matarlo. El sacrificio del animal se llevó a cabo en presencia y con el consentimiento de la alcaldesa del mismo municipio (sra. Mercè Valls Querol).

Por este motivo, dado que se ha cometido un delito tipificado en el Artículo 337 del Código Penal y posiblemente se haya incumplido gravemente el Código ético de su propio partido político, solicitamos la expulsión de CDC de la alcaldesa y el teniente de alcalde de Torà como co-responsable y autor de los hechos respectivamente.

Iniciativa de PACMA

Hoy noa necesita tu ayuda

noa labarbariedetora necesita tu ayuda con esta petición «Convergència Democràtica de Catalunya: Sol•licitem l’expulsió de CDC de l'alcaldessa i el tinent d'alcalde de Torà». Súmate a noa y a las 1,048 personas que han firmado hoy.