Petición cerrada

mantinga el Teatre Talia i consensue polítiques culturals amb el sector

Esta petición ha conseguido 1.499 firmas

Teatres de la Generalitat té previst abandonar la gestió del Teatre Talia el pròxim 31 de desembre de 2012 i deixar en mans privades un espai que ha estat fins ara el natural i propi dels professionals valencians. A açò se sumen les errònies polítiques de la Conselleria de la Cultura, com la retallada i retard en la convocatòria d'ajudes a sales i companyies, el desmantellament del Circuit Teatral, el tancament del Centre de Documentació, la integració de les seues institucions en el holding CulturArts, el tancament de sales de teatre en les que va invertir molts diners i la no negociació amb els professionals del sector les decisions que adopta.

Hoy: AAPV - Actors i Actrius Professionals Valencians cuenta con tu ayuda

AAPV - Actors i Actrius Professionals Valencians necesita tu ayuda con esta petición «Conselleria de Cultura: mantinga el Teatre Talia i consensue polítiques culturals amb el sector». Únete a AAPV - Actors i Actrius Professionals Valencians y 1.498 personas que ya han firmado.