0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

LA INFORMACIÓ ESTÀ EN VALENCIÀ i CASTELLÀ.

LA INFORMACIÓN ESTÁ EN CASTELLANO Y VALENCIANO. VAYAN AL FINAL.

• EN VALENCIÀ

Llutxent (València) es crema.

Encara que sabem que el foc no ha estat provocat i que s'ha actuat amb la major professionalitat per poder extingir l'incendi.

Volem demanar a la CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT, CANVI CLIMÀTIC I DESENVOLUPAMENT RURAL, i per tant a la consellera la Senyora Elena Cebrián Calvo així com al president Ximo Puig, el compromís dels següents punts:

VOLEM ARRANCAR EL COMPROMÍS de:

1. Aprovar un increment salarial i en la dotació destinada als bombers i forestals de la Generalitat Valenciana. Noves eines, nous equipaments, s'estan jugant la vida per tots/es.

2. La creació d'una taula de negociació/estudi amb les entitats implicades (bombers, forestals...) per refer i/o establir uns protocols en el manteniment dels nostres paratges naturals (boscos, rius). Una taula per escolar la seva veu i la seva opinió. Ells son els professionals, no els polítics. Escoltar que necessiten.

3. Al mateix temps, aprovar un pressupostos majors per a la neteja i conservació dels nostres paratges naturals (boscos, rius...).  Pressupost exclusiu per la neteja i manteniment. Debatre en la taula de negociació/estudi, el millor sistema pel manteniment, neteja i conservació. (Implicar a la ciutadania, entitats, aturats...)

4. Aprovar i destinar una partida pressupostaria especial per a la reforestació de l'incendi de LLUTXENT i totes les zones afectades.

POTS AJUDAR MÉS EN http://salvemllutxent.mozello.es

• EN CASTELLANO

Llutxent (València) se quema.

Aunque sabemos que el fuego no ha sido provocado y que se actuó con la mayor profesionalidad para poder detener el incendio.

Queremos pedir a la CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT, CANVI CLIMÀTIC I DESENVOLUPAMENT RURAL, y por tanto a la consellera la Señora Elena Cebrián Calvo así como al President el Sr. Ximo Puig, el compromiso de los siguientes puntos:

QUEREMOS ARRANCAR EL SIGUIENTE COMPROMISO:

1. Aprobar un incremento salarial y en la dotación destinada a los bomberos y forestales de la Generalitat Valenciana. Nuevas herramientas, equipamientos, pues se están jugando la vida.

2. La creación de una mesa de negociación/estudio con las entidades implicadas (bomberos, forestales...) para rehacer y/o establecer unos protocolos en el mantenimiento de nuestros parajes naturales (bosques, ríos...) una mesa para escuchar la voz y su opinión. Ellos son los profesionales, no los políticos. Escuchar lo que necesitan y como lo necesitan.

3. Al mismo tiempo, aprobar unos presupuestos mayores para la limpieza y conservación de nuestros parajes naturales (bosques, ríos...). Presupuestos exclusivos para la limpieza y mantenimiento. Debatir en la mesa de negociación/estudio, el mejor sistema para el mantenimiento, limpieza y conservación. (Implicar a la ciudadanía, entidades, parados...).

4. Aprobar y destinar una partida presupuestaria especial para la reforestación del incendio de LLUTXENT y de todas sus zonas afectadas.

PUEDES AYUDAR MÁS EN  http://salvemllutxent.mozello.es

Hoy: SALVEM_LLUTXENT cuenta con tu ayuda

SALVEM_LLUTXENT necesita tu ayuda con esta petición «CONSELLERIA D'AGRICULTURA, MEDI AMBIENT, CANVI CLIMÀTIC I DESENVOLUPAMENT RURAL: SALVEM LLUTXENT _ por la lucha contra incendios la prevención y la reforestación.». Únete a SALVEM_LLUTXENT y 1.224 personas que ya han firmado.