Consellera d´Educació de les Illes Balears: Demanam que els 3 directors de Maó puguin ser a les aules

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 35.259 firmas
Marc Unitari menorca ha iniciado esta petición dirigida a Joana Maria Camps (Consellera d´Educació de les Illes Balears)

Castellano

Fa un mes, la Conselleria d´Educació de les Illes Balears va cessar a 3 directors d´instituts de Menorca, de sou i càrrec (en la seva funció directiva). El motiu va ser que havien acceptat la votació del Consell Escolar en relació al projecte lingüístic. El Consell Escolar es va negar a obeir les ordres literals de la conselleria i va exercir el seu dret democràtic fent una proposta de diàleg.

Un mes després, el dia 28 d´agost se´ls comunica personalment que també estan privats de la funció docent, o sigui que no podran anar a fer classes.

Signa la petició i demana que les decisions partidistes no afectin a l´educació i que els tres directors puguin immediatament incorporar-se a la feina.

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 35.259 firmas