Petición cerrada
Dirigida a Consellera d´Educació de les Illes Balears Joana Maria Camps

Castellano

Fa un mes, la Conselleria d´Educació de les Illes Balears va cessar a 3 directors d´instituts de Menorca, de sou i càrrec (en la seva funció directiva). El motiu va ser que havien acceptat la votació del Consell Escolar en relació al projecte lingüístic. El Consell Escolar es va negar a obeir les ordres literals de la conselleria i va exercir el seu dret democràtic fent una proposta de diàleg.

Un mes després, el dia 28 d´agost se´ls comunica personalment que també estan privats de la funció docent, o sigui que no podran anar a fer classes.

Signa la petició i demana que les decisions partidistes no afectin a l´educació i que els tres directors puguin immediatament incorporar-se a la feina.

Esta petición fue entregada a:
  • Consellera d´Educació de les Illes Balears
    Joana Maria Camps

Marc Unitari menorca ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 35.553 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Marc Unitari cuenta con tu ayuda

Marc Unitari menorca necesita tu ayuda con esta petición «Consellera d´Educació de les Illes Balears: Demanam que els 3 directors de Maó puguin ser a les aules». Únete a Marc Unitari y 35.552 personas que firmaron hoy.