Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 783 firmas

El patrimonio arqueológico de Galicia tiene en el conjunto de grabados rupestres prehistóricos al aire libre –petroglifos- una de la manifestaciones culturales más importantes y representativas.

Estos grabados, diseminados por el monte, son BIC –Bien de Interés Cultural- y, en consecuencia, deberían gozar por ley de la máxima protección. Sin embargo se encuentran seriamente amenazados al no llevarse a cabo tareas de roza y limpieza, estando indefensos ante los incendios forestales, las obras incontroladas y los trabajos sin adoptar las cautelas necesarias.

Por todo ello, y ante el grave riesgo no solo de deterioro sino de desaparición, solicitamos su apoyo para demandar que la Xunta de Galicia inicie ya los trámites para conseguir su declaración como  Patrimonio de la Humanidad, la medida más eficaz para garantizar su supervivencia.

----------------------------------------------------------------------------

O patrimonio arqueolóxico galego ten no conxunto de petróglifos prehistóricos ao aire libre –petróglifos— unha das manifestacións culturais máis importantes e representativas.

Estes gravados, diseminados polo monte, son BIC —Ben de Interese Cultural— e, en consecuencia, deberían gozar por lei do máximo grado de protección. Sen embargo atópanse seriamente ameazados ao non levarse a cabo tarefas de roza e limpeza, estando indefensos ante os incendios forestais, as obras incontroladas e os traballos sen adoptar as cautelas necesarias.

Por todo isto, e ante o grave risco non so do deterioro senón tamén da súa desaparición, solicitamos o seu apoio para demandar que a Xunta de Galicia inicie xa os trámites para acadar a súa declaración como Patrimonio da Humanidade, a medida máis eficaz para garantir a súa supervivencia.

---------------------------------------------------------------------------

O património arqueológico galego tem no conjunto de petróglifos pré-históricos ao ar livre –petróglifos— uma das manifestações culturais mais importantes e representativas.

Estas gravuras, distribuídas pelos montes, são BIC —Bem de Interesse Cultural— e, em consequência, por lei devem gozar de protecção máxima. Porém, acham-se seriamente ameazados por não se terem realizado tarefas de corte e limpeza, estando desamparados perante os incêndios florestais, as obras incontroladas e os trabalhos sem tomar as precauções necessárias.

Por isto todo, e perante o grave risco não somente da deterioração mas tambén do seu desaparecimento, solicitamos o seu apoio para exigir que a Xunta de Galicia inicie desde já os procedimentos para obter a sua declaração como Património da Humanidade, a medida mais eficaz para garantir a sua sobrevivência.

Hoy: SOS ARTE RUPESTRE GALEGA cuenta con tu ayuda

SOS ARTE RUPESTRE GALEGA necesita tu ayuda con esta petición «Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria de la Xunta de Galicia: POR LA DECLARACIÓN DE PATRIMONIO DE LA HUMANIDAD PARA EL ARTE RUPESTRE DE GALICIA». Únete a SOS ARTE RUPESTRE GALEGA y 782 personas que ya han firmado.