Petición cerrada

Respectem l’acord del Claustre de la UVEG sobre el sostre de càrrega docent

Esta petición ha conseguido 1.015 firmas

El passat 23 de juliol de 2015, en sessió plenària del Claustre de la Universitat de València, es va aprovar, sense cap vot en contra (103 vots a favor i 4 abstencions/vots en blanc) “la declaració … sobre l'establiment d'un límit màxim de 240 hores de docència anual per al PDI”, en considerar que l’actual assignació de 29 crèdits és una càrrega excessiva, que llasta la capacitat d’investigar i la qualitat docent de tot el PDI que l’ha d’assumir.

Quasi un any més tard, no hi ha cap projecte de portar endavant aquest acord del Claustre, durant el curs 2016-17, i això repercutirà molt negativament en la docència, la gestió i la recerca del PDI.

Per això demanem a l’equip rectoral de la UVEG:

Mesures efectives i immediates, per part del Consell de Govern de la Universitat de València, perquè en el curs 2016-2017 entre en vigor una nova normativa d’assignació de la docència, que respecte l’acord del Claustre.

Hoy: Seccions Sindicals de la UVEG: CCOO, CGT, STEPV, UGT cuenta con tu ayuda

Seccions Sindicals de la UVEG: CCOO, CGT, STEPV, UGT necesita tu ayuda con esta petición «Consell de Govern de la Universitat de València: Aplicació de l'acord del Claustre de la UVEG (23/07/2015)». Únete a Seccions Sindicals de la UVEG: CCOO, CGT, STEPV, UGT y 1.014 personas que ya han firmado.