Petición cerrada
Dirigida a Ayuntamiento Concello de Cerdedo

Concello de Cerdedo: cese da tala indiscriminada de especies autóctonas.

A corta indiscriminada de especies autóctonas que se está a producir nestes meses no concello de Cerdedo, organismo máximo responsable desta situación, constitúe un ataque paisaxístico e medioambiental contra o noso patrimonio.

Desde hai meses veciños e colectivos veñen denunciando a mala e sesgada interpretación do Sr. Alcalde de Cerdedo da Lei 3/2007 de prevención e defensa contra os incendios forestais en Galicia, que pode desembocar na perda de varios centos de especies autóctonas que debemos protexer. Esta lei autonómica di expresamente que quedan fóra de actuación as especies autóctonas, se ben o concello de Cerdedo amenaza con sancións e multas aos veciños que se opoñan ás talas ordenadas. Estas talas inclúen carballos centenarios históricos do noso concello. Mentres tanto, as plantacións descontroladas de eucaliptos seguen a ocupar o 60% do concello, favorecendo unha situación selvática que facilmente pode desembocar nunha situación como a do 2006, cando os incendios forestais que prenderon en Cerdedo arrasaron media provincia.

Isto suma-se a outras inciativas "gloriosas" deste concello, como a máis recente que supuxo a contaminación de acuíferos naturais polo uso de productos químicos tóxicos para a limpeza de cunetas, en aras da "protección contra o lume".

Por isto, e por moito máis, pido-vos que asinedes esta petición para que o Concello de Cerdedo reconsidere a súa postura; dado que os organismos autonómicos -de cor política afín- óbvian as nosas denuncias e queixas.

Esta petición fue entregada a:
  • Ayuntamiento
    Concello de Cerdedo

Xandre Outeiro ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 590 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Xandre cuenta con tu ayuda

Xandre Outeiro necesita tu ayuda con esta petición «Concello de Cerdedo: cese da tala indiscriminada de especies autóctonas.». Únete a Xandre y 589 personas que ya han firmado.