Manifest a favor del referèndum per la independència de Catalunya

Petición cerrada

Manifest a favor del referèndum per la independència de Catalunya

Esta petición ha conseguido 12.151 firmas

Davant de la situació actual, els sotasignats considerem que els responsables polítics que han de permetre la celebració d’un referèndum vinculant sobre la independència de Catalunya necessiten el suport de tots els ciutadans que siguin partidaris de la democràcia i de la llibertat. Com a professionals de la cultura i l’educació, dos àmbits fonamentals per a qualsevol societat lliure i democràtica, manifestem que estem a favor de la celebració d’un referèndum sobre la independència de Catalunya, acordat o no amb l’Estat espanyol, durant el 2017. En aquest sentit, som del parer que la independència és el camí més idoni perquè la societat catalana –que ha demostrat a bastament la seva maduresa a les urnes i al carrer– pugui aprofundir en el progrés social i en la transparència democràtica a què aspira, com també en l’avenç cultural i educatiu que necessita. Per tot això, encoratgem els ciutadans a comprometre’s amb el referèndum, a mobilitzar-se per fer-lo possible i, quan tingui lloc, a votar a favor de la independència de Catalunya.

Hoy: Col·lectiu Manuel de Pedrolo cuenta con tu ayuda

Col·lectiu Manuel de Pedrolo necesita tu ayuda con esta petición «Ciutadans i ciutadanes de Catalunya: Manifest a favor del referèndum per la independència de Catalunya». Únete a Col·lectiu Manuel de Pedrolo y 12.150 personas que ya han firmado.