Victoria

La ciutadania ha d'encapçalar la manifestació contra el terrorisme!

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 1.062 firmas!

· Davant els horribles atemptats terroristes que va patir Catalunya el passat dijous 17 d'agost de 2017, el Govern de la Generalitat i l'Ajuntament de Barcelona han convocat, de forma conjunta, una manifestació contra el terrorisme pel proper dissabte 26 d'agost.

La manifestació hauria de ser encapçalada per agents dels Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana, bombers, metges, infermers, taxistes, i, en definitiva, per tots aquells que van ajudar en els moments posteriors a la tragèdia, fins i tot arriscant la seva vida per salvar la dels altres. Exigim, per tant, al President de la Generalitat i a l'alcaldessa de Barcelona que situin les autoritats polítiques a segona fila i deixin que el protagonisme passi a la societat civil.

· Frente a los horribles atentados que sufrió Catalunya el pasado jueves 17 de agosto de 2017, el Gobierno de la Generalitat y el Ayuntamiento de Barcelona han convocado, de forma conjunta, una manifestación contra el terrorismo para el próximo sábado 26 de agosto.

La manifestación debería estar encabezada por agentes de los Mossos d'Esquadra y la Guardia Urbana, bomberos, médicos, enfermeros, taxistas y, en definitiva, por todos aquellos que ayudaron en los momentos posteriores a la tragedia, llegando a arriesgar su vida para salvar la de otros. Exigimos, por tanto, al President de la Generalitat y a la alcaldesa de Barcelona que situen las autoridades políticas en segunda fila y dejen que el protagonismo pase a la sociedad civil.

Hoy: Alex cuenta con tu ayuda

Alex Sancliment necesita tu ayuda con esta petición «Carles Puigdemont: La ciutadania ha d'encapçalar la manifestació contra el terrorisme!». Únete a Alex y 1.061 personas que ya han firmado.