VOLEM MÉS ONE PIECE EN CATALÀ

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Com bé indica el nom d’aquest moviment, el que volem és el retorn de One Piece a TV3 amb el corresponent doblatge en català de nous episodis. Per fer això possible necessitem mostrar a Televisió de Catalunya que hi ha un munt de fans de la sèrie que estan disposats a fer-se notar per tal que aquesta torni en antena.

Ja fa molt que la programació infantil i juvenil de TV3 s’ha deformat i s’ha tornat més pobra. Reclamem el retorn de One Piece per a oferir al Canal Super3 una alenada del món dels animes dels ja difunts canals 3XL i K3 perquè creiem que l’anime en català és una bona forma d’aportar cultura al jovent català d’avui en dia, que només gaudeix de bons continguts d’anime en castellà i en canals de pagament.

França i Italia ja gaudeixen dels capítols del Nou Món i nosaltres encara hem de gaudir-los.

Portem esperant des de el 14 de Septembre de 2014 els nous capítols i ja és hora de donar una empenta i demostrar que hi ha molta gent seguint el manga.

Si vols endintsar-te a una aventura amb la tripulació d'en barret de palla, no dubtis en ajudar-me. GRÀCIES

Hoy: One cuenta con tu ayuda

One Piece necesita tu ayuda con esta petición «Cadena de televisió TV3: VOLEM NOUS CAPÍTOLS DE ONE PIECE». Únete a One y 366 personas que ya han firmado.