Stop animal sacrifice! Remove this priest from is congregation/ parish!

0 have signed. Let’s get to 10,000!

Animal sacrifice is an animal cruelty, banned from practice due to its sick and cruel nature! Animals are protected by law as we humans, and nobody, specially a priest should incentivize the killing of an innocent being!! This is wrong and unlawful! Priest Francisco Mendes from the city of Monte Horebe, region of Cajazeiras.
Sacrificar animais é errado, é uma prática doente e cruél, pior ainda vindo de um ser (padre) que devia defender o AMOR e RESPEITO ao próximo! O próximo são as pessoas e animais! Isto é um mau exemplo para a sociedade! Não estamos de acordo com essas práticas primitivas e sem cabimento! Uma pessoa disposta a matar um animal para um sacrifico devia ser banida de ter um papel relevante e de influência junto da população! Isto é um crime hediondo que não pode nem deve ficar impunível. Ninguém está acima da justiça! Temos de dar voz a quem não a tem! Chega de barbaridade

Dismiss this priest
Retirar este padre da Igreja - novo administrador paroquial, Francisco Mendes

Hi am passionate about Life, and so, I believe that each of us plays a part/ role in this world! I try to defend those who cant defend they´re self's. We should show our respect not only among each others but also to the animals!