B-ARMYs want Speak Yourself: The Final in Brazilian theaters

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 5.000!

Bighit Entertaiment

Hello,
We Brazilian ARMYS kindly and respectfully ask that our request could be successfully implemented. We understand that the Love Yourself: Speak Yourself The Final live stream will be delayed for some countries and our country is not included in the list. Despite our distance and time zones, Brazil hosted the Love Yourself: Speak Yourself Tour in May of this year with approximately 84,000 people on both concert days, proving to be a huge blockbuster. Also Brazil is in the Top3 of countries that most stream BTS on platforms such as Youtube and Spotify and one of the most active countries on twitter and other social networks that BTS has access with fans.
We would like to request that our demand could be fulfilled. We kindly ask that you be able to distribute the live tour in some Brazilian theaters, with stream delay, here the names of some cinemas: Cinemark, Multicine, Kinoplex, covering the whole region of Brazil, including the Federal District.

We would be very happy if our request could be fulfilled and we would be present in theaters.

Respectfully.
BTS Brazilian ARMYS _________________________________________________________________

À Bighit Entertaiment,

Olá, senhores
Nós Brazilian ARMYS pedimos com carinho e respeito que nossa socilitação seja atendida. Ficamos a par de que o stream ao vivo do Love Yourself: Speak Yourself The Final será atrasado para alguns países e que nosso país não está incluso na lista. Apesar da nossa distância e de fusos horários, o Brasil recebeu a Love Yourself: Speak Yourself Tour em maio deste ano com aproximadamente 84 mil pessoas nos dois dias de concerto, mostrando-se um grande sucesso de público. Também o Brasil se encontra no Top3 de países que mais dão stream no BTS em plataformas como Youtube e Spotify e um dos países mais ativos no twitter e em outras redes sociais que o BTS tem acesso com os fãs.
Gostaríamos de solicitar que nossa demanda seja atendida. Pedimos gentilmente que seja possível aos senhores destribuírem a live da turnê em alguns cinemas brasileiros, com atraso de stream, aqui os nomes de alguns cinemas: Cinemark, Multicine, Kinoplex, englobando toda região do Brasil, incluíndo o Destrito Federal.

Ficaríamos muito contentes caso fossemos atendidos e estaríamos em peso presentes nos cinemas.

Respeitosamente.
Brazilian ARMYS do BTS