KARA SEVDA SEZON 3 // BÖLÜM 75

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 2,500!

Merhaba, iyi günler.

İsteği dünyanın dört bir yanındaki hayranlar adına başlatıyorum.
Üçüncü bir sezon istiyoruz.

I start this request addressed to AyYapım, with the purpose of bringing the desire of fans around the world, about KaraSevda, whose end did not have coherence, the 74 chapter was Inexplicable, nonsensical and impossible according to what the series showed previously, from the beginning. , the whole series was excellent, except the end, we support the series for a lot of time, one or two years (according to each country); And we want to continue doing it in a third season or a chapter 75 with Kemal Soydere (alive). AyYapım, directors and writers can create the continuity that the series needs. KaraSevda, the most lovely, passional, and pure lovestory deserves an amazing fair final. Thank you very much for your attention and response. Congratulations por your great and sucessful productions, and warm greetings from all the KaraSevda fans.

*Comienzo esta petición dirigida a AyYapim, con el propósito de hacer llegar el deseo los fans de todo el mundo, acerca de KaraSevda, cuyo final no tuvo coherencia, toda la serie fue excelente, excepto el final, nosotros apoyamos mucho tiempo a la serie y le dimos éxito, de igual manera ahora, deseamos seguir haciéndolo en una tercera temporada o un capítulo 75 con Kemal Soydere. AyYapim, los directores y escritores pueden crear la continuidad que la serie necesita. Kara Sevda, la más hermosa historia de amor y pasión, merece un final justo y bello. Muchas Gracias por su atención y respuesta. Reciban felicitaciones por sus exitosas producciones y saludos cordiales de parte los seguidores de Kara Sevda.

Hoy: Kara Sevda cuenta con tu ayuda

Kara Sevda Fans necesita tu ayuda con esta petición «AyYapım: KARA SEVDA SEZON 3 // BÖLÜM 75». Súmate a Kara Sevda y 1,677 persona que han firmado hoy.