Muda-lo nome da Torre de Hércules polo de Faro de Breogán

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Atlantia Callaecia ha iniciado esta petición dirigida a Torre de Hércules (A Coruña) (Concello de A Coruña)

O noso FARO DE BREOGÁN (ou Faro Brigantium) a algúns indixentes mentais rebuznantes de infiéis subdialectos condais de lexendarios fedores arabizantes, denostadores do fedor orientalizante das rachos das súas 1001 mouriñas ispanoporcas nais a un tinte do Mercadona ben pegadas, parécelles mellor chamarlle "Torre de Hércules", renegando coma bós voxtardos do PAI fundacional da nosa KALE CELTA ATLANTE. Mentres os porquiños mugrentos ispáns chegados das infieis chairas taifais africanas peninsulares continúan coas razzias das nosas igrexas románicas (ver documental TVE: "El Legado") violacións das nosas brancas mulleres (Manadas varias), para regocixo destes enlixados infiéis que parasitan as nosas norteñas e nobles terras mentres aplauden estas fazañas resultantes das moi deficientes reconquistas. Non dubidedes, sede bós Cristiáns e achégadevos á Nobre Fala Kaltega, ou ben recollede a vosa Patera e largo pra África...aka Spaniyah

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!