Petición cerrada

Sada di non á homofobia e o machismo

Esta petición ha conseguido 1.079 firmas

Hai xa uns anos, cando o noso amigo, portavoz, veciño e irmán Xoán Carlos Medal puxo salitre de proa nos nosos ollos na Praza de San Roque manifestando que desde onde el falaba se vía mellor Porto Alegre que Porto Infanta, presenciaba unha Sada, unha comarca, non submisa, unhas xentes alegremente rebeldes. A situación era grave, crítica e preocupante.
Hoxe, por circunstancias diferentes, tamén. O medio de comunicación escrito que vén funcionando como portavoz da Asociación de Empresarios de Sada e As Mariñas, Mariñán; O xornal das Mariñas, é o culpábel desta situación pola publicación e a difusión de artigos que fomentan a homofobia e promoven, sen ningún tipo de complexos, unha ideoloxía abertamente machista. O feito de que este xornal represente unha organización formada por ducias de persoas e negocios fai que a divulgación deste ideario abertamente reaccionario sexa aínda máis criticable e repudiable.
A visión que continuamente se trasmite das mulleres e das persoas homosexuais son tan denigrantes e discriminatorias que non podemos, non queremos, tolerar máis este tipo de publicacións e a impunidade das persoas que as promoven e amparan.
Por esa razón, as persoas e asociacións abaixo asinantes, polo dano causado a tantos anos de loita a prol da igualdade de xénero e en favor dos dereitos das persoas a quen orgullosamente representan os colectivos LGTBI, esiximos a dimisión inmediata da directiva da Asociación de Empresarios de Sada e as Mariñas.

Alegremente rebeldes.
Ningunha agresión sen resposta.
Nunca máis!

Hoy: SADA di NON cuenta con tu ayuda

SADA di NON necesita tu ayuda con esta petición «Asociación de empresarios de Sada e As Mariñas: Sada di non á homofobia e o machismo». Únete a SADA di NON y 1.078 personas que ya han firmado.