Petition Closed

Ascensors JA a les estacions de metro de l'L4 de Poblenou i Ciutadella-Vila Olímpica!

Al barri del Poblenou tenim la pitjor línia de metro de la ciutat de Barcelona, l'L4, entre d'altres moltes mancances de transport públic. A més a més, a les estacions del Poblenou i Ciutadella - Vila Olímpica les prop de 9.000 persones que accedeixen a diari a cada una de les estacions (uns 36.000 viatges conjuntament, si comptem els trajectes d'anada i tornada), no tenim ni ascensors ni sortida d'emergència en cas de necessitat d'evacuació
Els projectes dels ascensors estaven contemplats per la Generalitat i fa anys que haurien d'existir, però la falta de diners -com a conseqüència d'haver prioritzat infraestructures faraòniques- fa que ara les estacions amb més demanda en aquesta zona siguin les que no són accessibles (i ni tan sols es disposa d'un calendari d'execució de les obres).
Demanem que Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona arribin a un acord per prioritzar aquestes actuacions que garanteixen el dret a la mobilitat.
No volem ser menys que la resta de la ciutat: VOLEM ELS ASCENSORS, ARA!

This petition was delivered to:

Comissió de Mobilitat del Poblenou started this petition with a single signature, and now has 602 supporters. Start a petition today to change something you care about.