Petición cerrada
Dirigida a Artur Mas y 1 otro/a

Al barri del Poblenou tenim la pitjor línia de metro de la ciutat de Barcelona, l'L4, entre d'altres moltes mancances de transport públic. A més a més, a les estacions del Poblenou i Ciutadella - Vila Olímpica les prop de 9.000 persones que accedeixen a diari a cada una de les estacions (uns 36.000 viatges conjuntament, si comptem els trajectes d'anada i tornada), no tenim ni ascensors ni sortida d'emergència en cas de necessitat d'evacuació
Els projectes dels ascensors estaven contemplats per la Generalitat i fa anys que haurien d'existir, però la falta de diners -com a conseqüència d'haver prioritzat infraestructures faraòniques- fa que ara les estacions amb més demanda en aquesta zona siguin les que no són accessibles (i ni tan sols es disposa d'un calendari d'execució de les obres).
Demanem que Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona arribin a un acord per prioritzar aquestes actuacions que garanteixen el dret a la mobilitat.
No volem ser menys que la resta de la ciutat: VOLEM ELS ASCENSORS, ARA!

Esta petición fue entregada a:

Comissió de Mobilitat del Poblenou ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 602 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Comissió de Mobilitat del Poblenou cuenta con tu ayuda

Comissió de Mobilitat del Poblenou necesita tu ayuda con esta petición «ARTUR MAS: Ascensors JA a les estacions de metro de l'L4 de Poblenou i Ciutadella-Vila Olímpica!». Únete a Comissió de Mobilitat del Poblenou y 601 personas que ya han firmado.