Petition Closed
Petitioning Euroopan parlamentti

Vetoomus kodinpuhdistusaineiden eläinkokeiden kieltämiseksi

Supporters

Kodinpuhdistusaineiden vuoksi tehtävät eläinkokeet ovat yhä laillisia EU:n alueella.

Eläinkokeettomuuteen sitoutuneet yritykset ovat todiste siitä, että kodinpuhdistusaineita voidaan valmistaa ilman eläinkokeita. Silti ympäri Eurooppaa kaniinit, hamsterit, rotat, hiiret ja muut eläimet kärsivät ja kuolevat pesuaineiden, ilmanraikastimien ja konetiskiaineiden kaltaisten kodinpuhdistustuotteiden ainesosien eläinkokeissa.

Aikaisempi kampanjamme kosmetiikan eläinkokeiden kieltämiseksi EU:ssa oli menestys. Nyt on kodinpuhdistusaineiden vuoro.

Vaadi Euroopan parlamentilta päättäväisiä tekoja eläinten hyväksi. Vaadi kodinpuhdistusaineiden eläinkokeiden kieltämistä EU:n alueella.

This petition was delivered to:
  • Euroopan parlamentti

Animalia ry started this petition with a single signature, and now has 11,612 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Today: Animalia ry is counting on you

Animalia ry needs your help with “Animalian vetoomus kodinpuhdistusaineiden eläinkokeiden kieltämiseksi”. Join Animalia ry and 11,611 supporters today.