Petition update

Liebe Freunde - Chers amis - Dear friends - Cari amici - Estimados amigos

Stefan Polster
Hildesheim, Germany

Feb 14, 2017 — Was wir mit dieser Petition begonnen haben, wollen wir auch zu einem respektablen Erfolg bringen - oder nicht?

Ich bitte Euch daher um eure feste Verbundenheit mit diesem Projekt, das ja dazu helfen soll den Erhalt der wunderbaren Tonhalle Orgel in Zürich auch in der Zukunft sicher zu stellen.

Die Beteiligung an dieser Petition nimmt in diesen Tagen sehr sehr stark ab.
Ich bitte Euch darum noch einmal genau nachzudenken, wem Ihr bisher noch keine motivierende Einladung, sich an der Petition zu beteiligen, gesendet habt!

Macht das dann bitte umgehend.

Ein großer Teil von uns ist in sozialen Netzwerken miteinander verlinkt. Wir müssten Tausende sein. Aber die Unterschriftenanzahl stagniert noch immer unter 500.

Das darf nicht so bleiben - stimmt ihr zu?

Also bitte: Werdet aktiv!

Ce que nous avons commencé cette pétition, nous voulons apporter à un succès respectable - ou non?

Je vous demande donc à votre ferme attachement à ce projet, qui est censé aider à fournir la préservation de la magnifique orgue Tonhalle à Zurich en toute sécurité à l'avenir.

La participation à cette pétition prend en ces jours de très forte.
Je vous prie donc de refléter une nouvelle fois avec précision qui vous avez encore aucune invitation de motivation à participer à la pétition envoyée!

Est-ce que, alors immédiatement.

Une grande partie d'entre nous est liée aux réseaux sociaux ensemble. Nous devrions être des milliers. Mais le nombre de signatures stagne toujours en dessous 500e

Cela ne peut pas continuer - fidèle à elle?

Alors s'il vous plaît: Soyez actifs!

What we have begun with this petition, we also want to achieve to a respectable success - or not?

So I would like to ask you for your solidarity with this project, which should help to ensure the preservation of the wonderful Tonhalle organ in Zurich in the future.

The participation in this petition is going down very strongly these days.
I would ask you to think again about whom you have not yet sent a motivational invitation to participate in the petition!

Please do so immediately.

A large part of us is linked in social networks. We should be thousands. But the number of signatures still stagnates below 500.

This must not remain so - does it agree?

So please: Be active!

Quello che abbiamo iniziato questa petizione, vogliamo portare ad un successo di tutto rispetto - o no?

Vi chiedo pertanto al fermo attaccamento a questo progetto, che dovrebbe contribuire a fornire la conservazione del meraviglioso organo Tonhalle di Zurigo, al sicuro in futuro.

La partecipazione a questa petizione prende in questi giorni di molto forte.
Vi prego pertanto riflettere ancora una volta con precisione che si ha ancora alcun invito motivare a partecipare alla petizione inviata!

Fa che quindi si prega immediatamente.

Una grande parte di noi è legato ai social network insieme. Dovremmo essere migliaia. Ma il numero firma ristagna ancora al di sotto 500 °

Questo non può continuare - fedele alla sua?

Quindi, per favore: Diventa attivo!

Lo que empezamos esta petición, queremos traer a un respetable éxito - o no?

Les pido que, por tanto, a su firme adhesión a este proyecto, que se supone para ayudar a proporcionar la preservación del órgano maravilloso Tonhalle de Zurich seguro en el futuro.

La participación en esta petición lleva en estos días de muy fuerte.
Le ruego que, por tanto, reflejan una vez más con precisión que tiene todavía una invitación para participar en la motivación de la petición enviada!

Hace que, por favor inmediatamente.

Una gran parte de nosotros está vinculada a las redes sociales juntos. Debemos ser miles. Sin embargo, el número de firma se ha estancado aún por debajo de 500º

Esto no puede continuar - fiel a ella?

Así que por favor: ¡Actívate!

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.