Millorar la circulació a Sant Quirze del Valles

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Posem de manifest que s'hi hauria de canviar les direccions de carrers a la zona Mas duran a fi de millorar la circulació a l'Avinguda Camí del Mas.
Proposta inicial: La circulació de l'avinguda dels Països Catalans entre la plaça del 14 d'abril i el carrer de Joan Oliver hi hauria de ser de dues direccions en lloc de ser únicament de pujada cap al carrer de Joan Oliver o ser unicament de baixada. Tal I com l'alcaldesa va dir en reunió amb veins del Mas Duran el dia 13 de gener de 2016.

Motius: Embussos constants a l'Avinguda Camí del Mas havent-hi un carrer proper de 100 metres sense trànsit i que sent de dues direccions ajudaria a alliberar el carrer principal d'ús majoritari d'usuaris de l'escola Taula rodona, i l'escola Bressol El Patufet. Empitjorament del transit a causa de les obres del cobriment dels ferrocarrils catalans a Sabadell.

Hoy: Sandra cuenta con tu ayuda

Sandra Porrino necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Sant Quirze del Valles Millorin la circulació al poble. Prou embussos!». Únete a Sandra y 211 personas que ya han firmado.