Petición cerrada

Facilitar l' accès als pisos de lloguer a Sant Cugat del Vallès. -Alquiler imposible-

Esta petición ha conseguido 830 firmas

Que està passant a Sant Cugat que ens fan fora?

Com és possible que el preu del lloguer de l'habitage sigui tan injustificable?

És indignant que els preus siguin tan especulatius i que el poc que es troba per preu siguin vivendes de qualitat, mida i condicions infumables.

Aquest problema afecta a un ventall de població molt ample que ha nascut o viscut a la ciutat tota la seva vida, tant als joves que busquen 1eres vivendes, als no tan joves amb ingressos mitjans, a les persones de llar monoparental, a la gent més gran amb sous "normals"...

És necessari buscar solucions administratives, si cal amb una mica d'imaginació, facilitant l'accés als lloguers i posant ajudes per a que els propietaris vulguin llogar i augmentar l'escassa oferta que hi ha, i que així viure de lloguer sigui accessible i proporcionat als sous del país. Que l'única opció no hagi de ser viure amb la família o compartir per obligació vital.

I està clar que la única alternativa que ens dona actualment l'Ajuntament és una minsa oferta de pisos de Promusa que no cobreixen ni de lluny la demanda.

Tots hauriem de ser conseqüents i no cedir a les lleis absurdes del mercat; acceptar pagar un elevat lloguer que no s'ho val encara agreuja més la situació, així com accedir a signar contractes d'arrendament amb normes surrealistes que en alguns casos violen la nostra intimitat i llibertat.

Volem accés a l'habitatge allà on hem viscut sempre i on hi tenim les nostres arrels.Cap població seria res si no té cura dels habitants que hi han creat vincles durant tants anys.

Per favor, no convertim aquesta ciutat només en una població de rics nouvinguts.

Junts per la baixada dels lloguers!

Hoy: Noemi cuenta con tu ayuda

Noemi Pérez Arenilla necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Sant Cugat del Vallès - Barcelona: Regular el preu del lloguer a Sant Cugat del Vallès - Barcelona». Únete a Noemi y 829 personas que ya han firmado.