Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 1.600 firmas

CATALÀ / CASTELLANO (abajo)

Ha passat més d'un any des de que va canviar el govern al Consistori de Marratxí. Un govern de canvi en el qual havíem posat esperances però que ara per ara ens té molt decebuts. Així que davant la passivitat de l'Ajuntament cap aquest problema, després de suportar amenaces, de passar d'una taula a un altra, de dir "NO" i posar traves, DEMANAM que es faci REALMENT un Control Ètic dels moixos del carrer del Municipi amb l'ajuda de BALDEA, Plataforma Balear per a la defensa dels animals, els veterinaris del municipi i l'Associació Moixets de Marratxí.

L'any 2016 passarà a la història com el pitjor per als moixets del nostre municipi...camades i camades de moixets, moixos sense control·lar, moixets abandonats als fems, moixos adults abandonats al carrer, moixos enverinats, moixos morts a les carreteres. VOLEM ACABAR AMB AQUESTA SITUACIÓ! VOLEM SACRIFICI 0! NO VOLEM QUE ELS MOIXOS ACABIN SACRIFICATS A NATURA PARC!

Ha pasado más de un año desde que cambió el gobierno en el Ayuntamiento de Marratxí. Un gobierno de cambio en el cual habíamos depositado nuestra esperanza pero que a día de hoy podemos decir bien alto que nos ha decepcionado. El Ayuntamiento de Marratxí actualmente muestra una pasividad abrumante de cara a este problema, así que después de soportar amenazas, de pasar de una mesa a otra, de recibir un "NO" por respuesta, PEDIMOS que se realice REALMENTE un Control Ético de los gatos vagabundos del municipio con la ayuda de BALDEA; Plataforma Balear para la defensa de los animales, los veterinarios del municipio y la Asociación Moixets de Marratxí.

El año 2016 pasará a la historia como el "Annus horribilis" para los gatos del municipio, camadas y camadas de gatitos, gatos sin controlar, gatos abandonados en la basura, gatos adultos abandonados en la calle, gatos envenenados, gatos muertos en las carreteras. ¡QUEREMOS ACABAR CON ESTA SITUACIÓN! ¡PEDIMOS SACRIFICIO 0! ¡NO QUEREMOS QUE LOS GATOS ACABEN SACRIFICADOS EN NATURA PARC!

Hoy: Moixets de Marratxí cuenta con tu ayuda

Moixets de Marratxí necesita tu ayuda con esta petición «AJUNTAMENT DE MARRATXÍ: DEMANAM SACRIFICI 0 AMB UN CONTROL ÈTIC DELS MOIXOS DEL CARRER». Únete a Moixets de Marratxí y 1.599 personas que ya han firmado.