Victoria confirmada

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 38 firmas!

Els ciutadans no entenem les "trifulques" polítiques. Més d'un miler de contenidors de la ciutat de Girona s'han de canviar i tants d'altres s'haurien de reparar. L'Ajuntament de Girona (o més ben dit, la ciutat) té l'oportunitat de substituir-los a través d'una subvenció de la UE d'uns 2 milions d'euros deixant que el consistori en pagui 500.000. Sent conscients que hi ha d'altres prioritats més importants a la ciutat, i més enllà d'un canvi de model en el sistema de recollida d'escombraries, el que és evident és que tard o d'hora necessitarem els contenidors perquè els actuals fan fàstic, no són pràctics i no conviden a reciclar. El Ple de l'Ajuntament del 13 de maig, amb els vots en contra de l'oposició, va tirar enrere la proposta de demanar la subvenció. Demanem al Ple de l'Ajuntament que reconsideri la decisió, miri pel bé dels ciutadans i no es barallin per tàctiques polítiques.

Hoy: Marc cuenta con tu ayuda

Marc Vidal necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Girona: Demanin la subvenció a la UE per canviar els contenidors de la ciutat». Únete a Marc y 37 personas que ya han firmado.