Salvem El Parc del Calamot (Gavà) i el seu Hàbitat Natural (fins La Sentiu)

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

L'Ajuntament de Gavà  (Baix Llobregat) ha de preservar l'hàbitat natural del Parc del Calamot fins La Sentiu i no desenvolupar més el projecte del Pla de Ponent amb la construcció de vivendes i serveis, que provocarien la desaparició del Corredor Muntanya-Mar que, per sort, encara sobreviu entre Gavà i Castelldefels. Prop dels nuclis urbans de Gavà i Castelldefels queden pocs espais naturals per a la ciutadania i cal preservar els que encara es poden salvar. Hem de pensar en el futur dels nostres fills, doncs sense natura no hi haurà vida.

El Parc del Calamot i la seva àrea és un espai natural molt estimat per totes les generacions dels habitants de Gavà. Els avis i besavis (i més enllà) dels actuals ciutadans anaven a buscar bolets a aquesta zona i a gaudir de la natura quan el treball els hi permetia.

És per això que cal preservar l'espai i demanar als habitants de Gavà, de la resta de poblacions veïnes i a tothom que vulgui un futur millor per a tots, que signi aquesta petició per aconseguir que s'aturi el projecte que vol destruir aquest hàbitat natural, un dels últims que ens queden a prop.

Els nostres néts ens ho agrairan força si aconseguim que ells també puguin gaudir d'aquests espais del Parc del Calamot i el seu hàbitat natural fins La Sentiu.