Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 2.911 firmas

Aquesta petició és per demanar la prohibició immediata i sense excepcions de l'ús d'animals per a espectacles de les properes edicions del Festival Internacional de Circ de Figueres i en qualsevol altre tipus d'espectacle que tingui lloc a la ciutat, en compliment de l'Ordenança municipal d'animals de Figueres - Art. 39.3.c) Pág. 124 que prohibeix: "L'ús d'animals en espectacles, si l'espectacle els pot ocasionar sofriment, pot fer que siguin objecte de burles o tractaments antinaturals o pot ferir la sensibilitat de les persones que ho contemplen"

Tristament en aquest 2017 s'han utilitzat de nou animals en el Festival, concretament s'han forçat uns gats a actuar davant el públic (es pot trobar el vídeo a les xarxes socials). Aquests tipus d'espectacles pertanyen èpoques passades i actualment ja no tenen lloc ni cap sentit a la nostra cultura. Aquestes pràctiques amaguen massa sovint darrera uns entrenaments absurds i sàdics, on els animals són forçats a actuar d'una certa manera pel divertiment de les persones, amb el patiment i angoixa que tot això els pot ocasionar. Quedar clar que als animals se'ls ha obligat a fer actes contraris a la seva naturalesa, cosa que incompleix l'Ordenança Municipal. A més, les persones que signem aquesta petició manifestem que hem vist ferida la nostra sensibilitat amb contemplació dels espectacles amb animals celebrat durant els dies que ha tingut lloc el Festival (del 16 al 20 de febrer de 2017).

Som moltes les persones que pensem que aquest tipus de espectacles s'han d'acabar per sempre i, per això, demanem a les autoritats de Figueres que aquest sigui el darrer any que hàgim de ser testimonis de l'ús dels animals en qualsevol espectacle, que es vulgui portar a terme a la nostra ciutat, i que el prestigiós Festival Internacional del Circ no en sigui una excepció, ans el contrari, sigui un exemple i prohibeixin explícitament l'ús de qualsevol animal en els seus espectacles.

Moltes gràcies per la col.laboració!

Hoy: Josep cuenta con tu ayuda

Josep Darnés Bosch necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Figueres: Prohibiu l'ús d'animals al Festival Internacional del Circ». Únete a Josep y 2.910 personas que ya han firmado.