Adana'da 1 saat içinde binilen belediyeye ait olmayan 2.ulaşım araçlarına ödenen ücret yarı fiyatına düşsün

Bu kampanya 485 destekçiye ulaştı

Kampanya metni

Adana'daki bütün ulaşım araçlarında kentkart kullanımını mecburi tutmalarina saygı duyarak 1 saat içerisinde binilen 2. araç belediyeye ait olmasa da yarı ücret şeklinde ödensin. iki dolmuş değiştiren kişilerin ödediği sadece günlük dolmuş ücreti 4*(2.55)=10.20 TL. Ya da bir dolmuş+bir metro= 2*(2.55+2.25)=9.60 TL. Adana'daki mesafe miktarları için ücretlerde uygunluk sağlanabileceğini düşünüyorum. Hepimiz adına destek verirseniz hepimizin olumlu yönde etkileneceğine inanıyorum  

Karar Vericiler

HÜSEYİN SÖZLÜ
HÜSEYİN SÖZLÜ
Soner Çetin
Soner Çetin

Kampanya Güncellemeleri