Petición cerrada

Ajuntament de Barcelona: No més fums a les voreres.

Esta petición ha conseguido 101 firmas

En català:

Benvolguda Alcaldessa de Barcelona,

Tal i com explicava el doctor García-Algar en el programa Quèquicom "Contaminació dièsel: no és només VW" , els nens que van en cotxet així com també els petits que comencen a caminar respiren a l'altura dels tubs d'escapament i, per tant, queden exposats a concentracions més altes de partícules ultrafines i altres efectes nocius provinents dels fums de cotxes aparcats de cul en bateria o els de les motos estacionades a les voreres.

La solució és senzilla i, de fet, ja s'aplica a altres països com Nova Zelanda: només cal aparcar amb el tub d'escapament enfocat cap a la calçada per tal que els fums no vagin dirigits a les voreres a l'hora de l'arrencada dels vehicles.

En castellano:

Alcaldesa de Barcelona,

Como contaba el doctor García-Algar en el programa Quèquicom "Contaminació dièsel: no és només VW", los niños que van en cochecito así como también los pequeños que empiezan a andar respiran a la altura de los tubos de escape, con lo que quedan expuestos a concentraciones más altas de partículas ultrafinas y otros efectos nocivos provinientes del humo de los coches aparcados de culo en bateria o los de las motos estacionadas en las aceras.

La solución es sencilla y, de hecho, ya se aplica en otros países como Nueva Zelanda. Sólo es necesario aparcar con el tubo de escape enfocado a la calzada para que el humo no vaya dirigido a las aceras en el momento de arranque de los vehículos.

Hoy: Maurici cuenta con tu ayuda

Maurici Capdet necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: Ajuntament de Barcelona: No més fums a les voreres.». Únete a Maurici y 100 personas que ya han firmado.