Stop Deporting Zuhur Ibrahim Jimi

0 have signed. Let’s get to 5,000!
At 5,000 signatures, this petition is more likely to get picked up by local news!
Meker Min Leb started this petition to مديرية الهجرة النرويجية and

.أنا إسمي زهور ابراهيم جمع إرترية الجنسية من مواليد كرن. لدي ثلاثة اطفال صغار، اثنان منهم مواليد النرويج وأعيش حاليا في النرويج منذ سبعة سنوات بدون إقامة قانونية. تم رفضي  عدة مرات  من قبل ادراة الهجرة في النرويج والسبب إنهم يعتقدون إنني سوادنية الجنسية. أطلب من كل الأرترين الذين يعرفونني ان يشهدو بأني إرترية الجنسية

My name is Zuhur Ibrahim jimi. I’m an Eritrean who was born in in the city of Keren, Eritrea. I have three children, two of them were born here in Norway. I have been living in Norway for seven years without any legal residency documents. I was denied legal residency documents several times by the Norwegian Directorate of Immigration. The main reason for this denial is because they think I’m a Sudanese national. Today I’m asking my Eritrean brother and sisters who know me to come forward and tell the Norwegian Directorate of Immigration that I am fully Eritrean.

Jeg heter Zuhur Ibrahim Jimi. Jeg er en eritreere som er født i byen Keren, Eritrea. Jeg har tre barn, to av dem er født her i Norge. Jeg har bodd i Norge i syv år uten noen oppholdstillatelse. Jeg fikk avslag på oppholdstillatelse flere ganger av Utlendingsdirektoratet. Hovedårsaken til dette er fordi de tror jeg er en sudanesisk statsborger. I dag ber jeg min eritreiske brødre og søstre som kjenner meg om å komme fram og si til Utlendingsdirektoratet at jeg er opprinnelig eritreisk.

0 have signed. Let’s get to 5,000!