حملة اغلاق متاجر الحيوانات Shutdown Petshops in Palestine

0 have signed. Let’s get to 2,500!


English follows

الظروف التي تعيش فيها الحيوانات في محال بيعها في فلسطين تكشف عن معاملة قاسية ولا إنسانية، فهي تعاني يوميا من البرد القارس أوالحرارة المرتفعة، لذلك يجب على البلديات في مختلف المدن وضع قانون لرعاية الحيوانات في محاولة لإيقاف هذه المعاملة السيئة حالياً ومستقبلاً.

بالإضافة إلى ما سبق من الضروري اتخاذ إجراءات قانونية ضد أصحاب هذه المحال، بسبب الظروف القاسية التي يفرضونها على الحيوانات. ونحن في جمعية الرفق بالحيوان دعونا وندعو هذه المتاجر في عين مصباح وبيرزيت وقلنديا إلى تغيير ظروف المعيشة، وما ندعو إليه هو التالي:

عدم تعريضها للجوع والعطش

توفير ظروف راحة مناسبة

العلاج الصحي وحمايتها من الأمراض

عدم تعريضها للخوف أو مضايقتها

حرية التعبيرعن السلوك الطبيعي

------------

The conditions of many pet shops across Palestine reveal horrifically cruel and inhumane treatment of animals. These animals are suffering daily, in the freezing cold or sweltering heat. Palestine city municipalities should put an animal welfare law into effect in order to stop these cruelties and prevent the suffering of future animals. Legal action should be taken against these pet shop owners in order to make them change the disgusting and inhumane conditions in which they force animals to live. We are directly calling on the pet shops in Ein Misbah, Birzeit, and Kalandia to change the conditions. We are fighting for these 5 freedoms for the pet shop animals: 

Freedom from hunger and thirst

Freedom from discomfort

Freedom from pain, injury and disease

Freedom from fear and distress

Freedom to express normal behavior

​---



Today: Danielle is counting on you

Danielle Williams needs your help with “حملة اغلاق متاجر الحيوانات Campaign to : Shutdown Petshops in Palestine”. Join Danielle and 2,164 supporters today.