PROPOSTA DE ANTONINA SEMEDO PARA A MEDALLA CASTELAO

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

Unha comisión formada por veciñas e veciños de diferentes localidades da Mariña tomamos a iniciativa de dirixirnos á opinión pública e á Xunta de Galicia para presentar a proposta de que lle sexa concedida a Medalla Castelao a Antonina Semedo Lopes, quen representa o modelo de inclusión social na Mariña Lucense.

Xusto cando se cumpren 40 anos da súa presenza na Mariña, a comunidade caboverdiana ten agora problemas de convivencia a semellanza co que ocorre noutros lugares do mundo. A desexada cohesión vese afectada polo distanciamento entre comunidades.

Queremos que este recoñecemento sirva de estímulo para recuperar a unión entre galegos e caboverdianos que ten dado excelentes resultados e para iso pretendemos destacar os referentes positivos que nos deu a primeira xeración de inmigrantes, da cal Antonina Semedo é símbolo inequívoco.

Facemos pública a iniciativa porque consideramos que esta pode ser útil para moitos outros lugares en que conviven persoas de moi diversas procedencias. Fortalecer a convivencia é responsabilidade de todas e todos.

Hoy: Nilda cuenta con tu ayuda

Nilda Borges necesita tu ayuda con esta petición «Xunta de Galicia: PROPOSTA DE ANTONINA SEMEDO PARA A MEDALLA CASTELAO». Únete a Nilda y 1.046 personas que ya han firmado.