Petición cerrada

CONTRA O RECORTE DE PERSOAL NA PLANTA DE ONCOLOXIA DO HOSPITAL ÁLVARO CUNQUEIRO

Esta petición ha conseguido 2.353 firmas

O pasado 27 de Xaneiro de 2016 as traballadoras/es da planta 3A do Hospital Álvaro Cunqueiro fomos informadas/os polos nosos superiores da intención de recortar a plantilla e enfermeiría, pasando de 14 a 13 enfermeiras.

como ben é coñecido o traballo co doente oncolóxico require unha especial atención no coidado por tratarse de doentes inmunodeprimidos, que pasan por un proceso de dolo durante a súa enfermidade xunto coas súas familiase están sometidos a un estrés importante pola agresividade dos tratamentos, o deterioro no seu estado e as técnicas invasivas.

Isto require un maior tempo de atención que as traballadoras/es xa non dispoñemos na actualidade con 14 enfermeiras/os, e resulta obvio que cunha menos a calidade da atención vaise ver afectada, así como o esceso de traballo sobre o resto de persoal, e por suposto, e o que é mais importante, sobre os nosos doentes.

O persoal de Oncoloxía do Álvaro Cunqueiro solicitamos a vosa axuda para parar os recortes no noso servizo, que, estamos seguros, é o inicio de recorte de persoal de forma encuberta por parte do SERGAS en todo o Hospital.

Grazas por colaborar e difundir!!

Hoy: Pilar cuenta con tu ayuda

Pilar Rodriguez Perez necesita tu ayuda con esta petición «Xerencia do EOXI Vigo: CONTRA O RECORTE DE PERSOAL NA PLANTA DE ONCOLOXIA DO HOSPITAL ÁLVARO CUNQUEIRO». Únete a Pilar y 2.352 personas que ya han firmado.