Cancel Bizzey op WooHah! 2019

0 have signed. Let’s get to 5,000!

INSTAGRAM = @CANCELBIZZEYWOOHAH

Festival WooHah! heeft besloten om dit jaar, naast een heleboel goede artiesten, "rapper" Bizzey te boeken. Ik denk dat 99% onder de WooHah bezoekers snapt waarom deze petitie bestaat. Daarom de petitie: Cancel Bizzey op WooHah!

Mocht je het toch niet begrijpen, zal ik het duidelijk uitleggen in de volgende alinea.

WooHah! is een festival voor rappers, denk aan de grote namen zoals Travis Scott, Gunna en Lil Uzi Vert. Ook zijn er kleine namen zoals Josylvio of The Gaslamp Killer. Bizzey zijn teksten bestaan uit herhalingen, dit noemen ze mumble rap. Nu begrijp ik dat als je het hier niet mee eens bent, omdat er meer mumble rappers komen of zijn geweest. Er is alleen 1 verschil, wat Bizzey maakt is geen rap. Noem het liever Pop-muziek. Zijn muziek is gericht op de 12 jarige tienermeisjes die nog niet klaar zijn voor de meer moeilijkere teksten.

Zijn teksten zijn zó simpel, dat ik denk dat mijn oma van 81 het nog beter kon bedenken. Voorbeeld?

He-het antwoord op je vraag is, vies
Het antwoord op je vraag is, smerig
Het antwoord op je vraag is, ja
Ja! Ja! Ja! Ja!
Het antwoord op je vraag is, ja
Ja! Ja! Ja! Ja!
Een stuk uit (je raad het al) Ja.

Doe het voor me, doe het laag
Het is niet moeilijk voor je, doe het traag
Traag, traag, traag
Traag, traag, traag (Hode)
Voel het voor me, voel het aan
Proeven zal je, zoete laag
Laag, laag, laag
Laag, laag, laag (Hode)
Een stuk uit (je raad het ook al) Traag.

Mocht je het nog niet snappen. Luister naar Bizzey - Badman Ollo, en stel je dan voor dat dit live word gedaan.

Ik persoonlijk vind zelf dat WooHah a big L heeft gepakt met het boeken van deze artiest en vind het echt niet kunnen dat deze man een plek krijgt. Als zijn teksten überhaupt al meer gericht waren op de bezoekers van WooHah! was hij meer dan welkom, dat zeg ik namens mijzelf.