Petición cerrada

Volem Sistema de Retorn d’Envasos (SDDR) a la nova llei de residus de Balears

Esta petición ha conseguido 1.144 firmas

APROFITAM ELS RESIDUS!  (Mensaje en castellano más abajo)

Actualment a les illes Balears no arribem ni al 30% de recuperació dels envasos de begudes. Implantant aquest sistema de dipòsit, devolució i retorn (SDDR) podríem recuperar fins al 90%!

El SDDR ja funciona fa anys amb molt d’èxit més de 40 països i regions del món!

VULL EL SISTEMA DE DIPÒSIT, DEVOLUCIÓ I RETORN D’ENVASOS A LES ILLES BALEARS!

El Govern de les Illes Balears està tramitant la nova Llei de residus i sòls contaminats de les Illes Balears. Després d’obrir el procés participatiu a tots els i les ciutadanes de les illes, entitats com Amics de la Terra ha enviat les seues propostes per millorar la llei. Ara estam a l’espera de la proposta d’esborrany.

És per això que volem que els ciutadans preocupats pel medi ambient aportin la seua força i demanin al Govern de les Illes Balears que a la nova llei de residus, incloguin de forma clara la implantació del Sistema de Dipòsit, Devolució i Retorn d’Envasos per les begudes (SDDR).

Per això vull un sistema de recuperació amb més avantatges, ja que és més econòmic i el sistema amb menys impactes pel medi ambient.

Demano al govern de les illes Balears impulsar el Sistema de Dipòsit, Devolució i Retorn d’Envasos SDDR a la nova llei de residus.

+info sobre SDDR: https://youtu.be/XmU1w0tyvi0

+info llei de residus Balears: http://www.residus.es/lleiresidus

#ResidusBalears

--------------------CASTELLANO-----------

!APROVECHEMOS LOS RESIDUOS!

Actualmente en las islas Baleares no llegamos ni al 30% de recuperación de los envases de bebidas. Implantando este sistema de depósito, devolución y retorno (SDDR) podríamos recuperar hasta el 90%!

¡El SDDR ya funciona hace años con mucho éxito más de 40 países y regiones del mundo!

¡QUIERO EL SISTEMA DE DEPÓSITO, DEVOLUCIÓN Y RETORNO DE ENVASES EN BALEARES!

El Gobierno de las Islas Baleares está tramitando la nueva Ley de residuos y suelos contaminados de las Islas Baleares. Después de abrir el proceso participativo a todos los y las ciudadanas de las islas, entidades como Amigos de la Tierra ha enviado sus propuestas para mejorar la ley. Ahora estamos a la espera de la propuesta de borrador.

Es por eso que queremos que los ciudadanos preocupados por el medio ambiente, aporten su fuerza y ​​pidan al Gobierno de las Islas Baleares que en la nueva ley de residuos, incluyan de forma clara la implantación del Sistema de Depósito, Devolución y Retorno de Envases para las bebidas (SDDR).

Por eso queremos un sistema de recuperación con más ventajas, ya que es más económico y el sistema con menos impactos por el medio ambiente.

Pido al gobierno de las islas Baleares impulsar el Sistema de Depósito, Devolución y Retorno de Envases SDDR a la nueva ley de residuos.

+ Info sobre SDDR: https://youtu.be/XmU1w0tyvi0

+ Info ley de residuos Baleares: http://www.residus.es/lleiresidus

#ResidusBalears

Hoy: Amics de la Terra Eivissa cuenta con tu ayuda

Amics de la Terra Eivissa necesita tu ayuda con esta petición «Volem Sistema de Retorn d’Envasos (SDDR) a la nova llei de residus de Balears». Únete a Amics de la Terra Eivissa y 1.143 personas que ya han firmado.