Petición cerrada
Dirigida a Directora TVE Catalunya Anna Maria Bordas

Volem que continuï el Continuarà!

firmantes

Hem sabut que el programa Continuarà de TVE desapareix. Això representa una pèrdua molt gran per al món de la cultura, perquè durant els seus 17 anys d'existència aquest programa s'ha fet ressò i ha donat cabuda a tots els àmbits de la creació artística.

Sembla que el procés ja s'ha engegat amb el desmantellament de l'equip i que el pas següent serà crear un programa-contenidor d'informació general on s'encabiran esporàdiques notícies culturals. De manera que deixaria de ser un programa, amb un equip consolidat i una manera de fer que l'han convertit en un espai de referència.

No ho podem permetre. Seria inadmissible perdre aquesta parcel•la, de contingut íntegrament cultural, amb reportatges elaborats, dins la televisió pública.

Per això preguem als responsable de TVE, que sempre han estat sensibles a les arts i la cultura, que mantinguin un programa que amb la seva trajectòria s'ha guanyat el prestigi i el suport tant del món artístic com del públic en general.

Tot esperant que preguin la millor decisió possible, obrim aquesta iniciativa per cridar a la reflexió i per fer sentir totes les veus que s'hi vulguin manifestar.

Esta petición fue entregada a:
  • Directora TVE Catalunya
    Anna Maria Bordas

Mahala Comunicación ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.506 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Mahala Comunicación cuenta con tu ayuda

Mahala Comunicación necesita tu ayuda con esta petición «Volem que continuï el Continuarà!». Únete a Mahala Comunicación y 1.505 personas que ya han firmado.