ATUREM ENDERROC POLIESPORTIU CAN BARÓ PER MPGM

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Els veïns de Francesc alegre i Tenerife, en el darrer Consell de barri del 16/5/2017, ens vam assabentar que es preveu que perdrem la zona poliesportiva de carrer Tenerife, on es va fer entre 2015-16 una inversió de 500.000€. Tot Segons un nou projecte de 2010 (que modifica l’original del parc dels 3 turons, no entenem perquè destruint una zona d'oci pública) d’afectacions i reubicacions del MPGM. Tot i les queixes i mostra de desacord, NO ens van donar opció a oposar-nos ni a rebre explicacions sobre què es preveu ni què podem fer.

La desinformació dels veïns sobre aquest tema (cosa que ens ha fet NO poder incidir en el tema i la aavv de Can Baró tampoc ha arribat al gruix de veïns de la zona) i el DESACORD TANT EN PERDRE LA ZONA VERDA I DE JOCS (que fan servir escoles i esplais també) com en la CONSTRUCCIÓ DE MACROEDIFICIS (que tornarien la zona en una massificació d’edificis i afectarien a la qualitat de vida dels veïns que ja hi som) que converteixin l’entorn en un espai sense llocs d’oci, gris i sobreexplotat per finalitats que PODEN DUR-SE A TERME, SI ÉS LA REUBICACIÓ, EN ALTRES ENTORNS I ESPAIS PROPERS.

Els veïns ens OPOSEM FERMAMENT A AQUEST PROJECTE QUE AFECTA A LA PISTA POLIESPORTIVA DE CARRER TENERIFE – CAN BARÓ, i PROPOSEM que es pugui construir vivenda social PER LA REUBICACIÓ DELS AFECTATS PEL MPGM i vivenda social de forma més racionalitzada (el barri amb els pocs serveis i deficiències de comunicació i servei de transport públic –no es preveu ni que arribi la L9 per ara, ni en un futur proper-, així com la seva afectació orogràfica no pot incloure tants nuclis familiars com els plantejats i menys perdent espai públic i d’oci, cosa que pot degenerar en conflictes de convivència)  en altres zones properes com:

1.      OPCIÓ A: ANTIC CAMP DEL BARONENSE (hi ha metres edificables segons qualificació)

2.      OPCIÓ B: TALLERES MUÑOZ

3.      OPCIÓ C: Tancant passatge del Llorer i construint edificis en línia d’alçada reduïda que no afectessin al paisatge ni a les vistes dels ja existents, aspecte que permetria preservar la zona poliesportiva, verda i de jocs sense masificar la zona. Ja dins de l'espai requalificat, sol seria necessari modificar el projecte.

4.      ALTRES OPCIONS QUE PODEM CERCAR DE FORMA CONJUNTA AMB L’AJUNTAMENT. ESTEM OBERTS AL DIÀLEG!

Per aquest motiu, formalitzem i SIGNEM aquesta queixa davant de l’Ajuntament, així com farem arribar còpia de la mateixa a l’associació de veïns i al Síndic de greuges. VOLEM QUE S’ATURI AQUEST PROJECTE I CERCAR SOLUCIONS QUE NO VAGIN EN CONTRA DE LA QUALITAT DE VIDA DELS VEÏNS PERDENT ESPAI PÚBLIC, D’OCI I VERD del barri. POC QUE HI HA, NO PODEM PERMETRE QUE ES DESTRUEIXI. AQUEST ENTORN ÉS CASA NOSTRA, ÉS LA NOSTRA IDENTITAT DE BARRI I UN LLOC OBERT A LA CIUTADANIA. NO SOM CIUTADANS DE SEGONA, NO VA EN CONTRA DELS INTERESOS DEL TURISME, BEN AL CONTRARI, ÉS UN ESPAI ON LA GENT S’ATURA I DESCANSA, A MÉS DE VIURE I CONVIURE AMB ELS VEÏNS. És la identitat de Can Baró, on hem crescut i jugat, NO VOLEM PERDRE'L!!!!

ATUREM L'ENDERROCAMENT DEL POLIESPORTIU DE CAN BARÓ I LES ZONES VERDES I DE JOCS (petanca, parcs infantils, zona de gimnàstica, taules de ping-pong i escacs)!!!

Hoy: Plataforma Can Baró cuenta con tu ayuda

Plataforma Can Baró necesita tu ayuda con esta petición «Veïns de Francesc alegre: ATUREM ENDERROC POLIESPORTIU CAN BARÓ PER MPGM». Únete a Plataforma Can Baró y 887 personas que ya han firmado.