Petición cerrada
Dirigida a Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló

De ser certes, tal i com publica el portal Vilaweb, les seues pràctiques 'espanyolistes' constants en contra de l´ús del valencià/català aquest professor atemptaria clarament i de forma indigna contra la llibertat lingüística promovent valors tal i com que parlar valencià a les institucions és una ofensa a més a més de fer enquestes per a desprestigiar l'ús del valencià i demostrar la seua inutilitat. Una agressió intolerable per a una universitat que hauria de protegir l'ensenyament en la seua vessant més àmplia i la diversitat cultural.
Açí podeu vore l'article on es denuncia el cas.

Esta petición fue entregada a:
  • Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló

txema campos ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 610 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: txema cuenta con tu ayuda

txema campos necesita tu ayuda con esta petición «Universitat Jaume I de Castelló: Que la UJI prenga mesures contra Francisco Javier González Darder». Únete a txema y 609 personas que ya han firmado.