Dirigida a UNESCO World Heritage Convention

The Cíes Islands in Vigo, Spain World Natural Heritage Site

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 100.

The Cíes Islands, in Vigo, Spain should be a World Natural Heritage site. The Cies Islands are a natural paradise in the Vigo’s estuary that forms an impressive Marine Terrestrial Natural Park. The islands were declared a Natural Park in 1980 and included in the Atlantic Islands of Galicia National Park created in 2002.

The Cíes Islands are a naturally privileged location in a highly protected area for a maximum enjoyment of nature. Surely this has to do with the Playa de Rodas having been awarded the title of “The Best Beach in the World” by the renowned British newspaper “The Guardian”.

For all of this, the islands deserve to be a World Natural Heritage Site. So that future generations will be able to enjoy a paradise on earth.

Esta petición será entregada a:
  • UNESCO World Heritage Convention

www.lasislascies.com ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 37 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: www.lasislascies.com cuenta con tu ayuda

www.lasislascies.com necesita tu ayuda con esta petición «UNESCO World Heritage Convention: The Cíes Islands in Vigo, Spain World Heritage Site». Únete a www.lasislascies.com y 36 personas que ya han firmado.