PREGNANT MOM DETAINED BY ICE HELP US REUNITE HER WITH HER DAUGHTERS

0 have signed. Let’s get to 5,000!

On Tuesday, August 1st, 2017our sister and mother of 3 beautiful girls was detained by ICE officers and taken into custody. She had applied for a California AB-60 Driver's License a couple of months before. After processing her in the detention center; her husband was informed by an ICE officer that her  information had been released to them.

This injustice is causing much suffering to her daughters as they have been separated much to long from her. Her attorney is working very hard  to get her released as she is pregnant and is eligible for a U-Visa. Under these circumstances she should not be detained. Please support the family by signing this petition; and help us get Maria released as soon as possible to reunite her with her beautiful family.

Thank you for your support,

Light and Peace

El Martes primero de Agosto del 2017 nuestra hermana y madre de tres bellas niñas fue detenida por los officiales de ICE.  Hace unos meses atras ella havia aplicado para una licencia de manejar AB-60.  Despues de aver sido procesada en el centro de detencion; el oficial de ICE le informó a su esposo que la información del Departamento de Veiculos (DMV)  fue compartida con el departamento de ICE.

Está injusticia a causado mucho dolor y tristeza ya que ella a sido separada de sus hijas, su esposo y su familia. Los abogados de Maria están trabajando muy duro para sacarla del centro de detención ya que ella está embarazada y califica para estar en los Estados Unidos bajo la visa U. Bajo estas circunstancias el arresto de Maria fue injusto y ella no debe de seguir detenida. Por favor allude a nuestra familia firmando esta peticion para que Maria salga lo más pronto posible y se reúna con su hermosa familia.

Gracias por su apoyo,

Luz y paz

Today: MARIA'S is counting on you

MARIA'S DAUGHTERS needs your help with “U.S. : PREGNANT MOM DETAINED BY ICE HELP US REUNITE HER WITH HER DAUGHTERS”. Join MARIA'S and 3,324 supporters today.