Verplicht vaccinatie voor kinderen op kinderdagverblijven

0 have signed. Let’s get to 50,000!

Een groeiende groep mensen in Nederland weigert hun kinderen in te enten tegen besmettelijke ziekten.

Dit is niet alleen gevaarlijk voor hun eigen kinderen, maar ook voor anderen. Bijvoorbeeld voor kinderen die naar dezelfde opvang gaan.

Staan wij toe dat zij die kleine kinderen in steeds groter gevaar brengen?

Natuurlijk niet. En dat hoeft ook niet, want wij zijn met zoveel meer. Een overgrote meerderheid van de ouders in Nederland neemt de voor de hand liggende verantwoordelijkheid om hun kinderen te vaccineren. Om ervoor te zorgen dat zij en de kinderen met wie ze spelen veilig zijn voor besmettelijke ziektes.

Dat hoeven we niet in gevaar te laten brengen. Daarom vragen we de Tweede Kamer om actie te ondernemen:

Zorg voor verplichte vaccinatie van kinderen die naar kinderdagverblijven gaan.

Met voldoende handtekeningen bieden we deze petitie aan onze volksvertegenwoordiging aan. Zodat het duidelijk is dat we willen dat onze kinderen tegen deze onverantwoordelijkheid beschermd worden.

Today: Mark is counting on you

Mark Thiessen needs your help with “Tweede Kamer: Verplicht vaccinatie voor kindere op kinderdagverblijven”. Join Mark and 35,896 supporters today.