Petitioning Trabajadores y pueblos de México y Estados Unidos

Contra el muro de Trump y las deportaciones de migrantes

Contra el muro de Trump y las deportaciones de migrantes.

Trump, continuando la política de Obama, comenzó a poner en marcha su plan para deportar a millones de trabajadores de México y Centroamérica. También anunció la construcción de un nuevo muro en la frontera y presiona para renegociar el TLC a favor aún más de Estados Unidos. Ante ello, llamamos a la unidad de los jóvenes, trabajadores y el pueblo pobre, sin importar nuestro color de piel o nacionalidad, para movilizarnos contra las deportaciones y el muro de Trump, que sólo provocarán más penurias para los migrantes.

¡Libre tránsito y plenos derechos ciudadanos para todos los migrantes!
¡No al pago de la deuda externa!
¡Abajo las reformas estructurales y pactos entreguistas!
¡Por la renacionalización de PEMEX y la industria energética, bajo control de los trabajadores y el pueblo!

Súmate a las actividades y recibe más información:

John the campaign against Trump's wall and the deportations of immigrants!

We call for the unity of workers, youth, and poor people, regardless of our skin color or nationality, to mobilize against the deportations and Trump's wall, which will only cause more hardships for immigrants.

For our relatives, for our friends, for our siblings who headed north in search of a better life, for them and for those of us who stayed in Mexico.

We invite you to join this great campaign against Trump's wall and the deportations of immigrants.

Freedom of movement and full citizenship rights for all immigrants!

No to the payment of the foreign debt!

Down with the structural reforms and imperialist pacts!

For the renationalisation of PEMEX and the energy industry, under the control of the workers and the people!

Sign HERE and spread this petition among your relatives, friends and colleagues.

We need to be thousands of voices raised on both sides of the Rio Bravo in defense of immigrants. We invite you to join this campaign and spread it in your workplace, school, university, or neighborhood.

Write us to our Facebook, to twitter or laizquierdadiariomx@gmail.com

This petition will be delivered to:
  • Trabajadores y pueblos de México y Estados Unidos

Izquierda Diario México started this petition with a single signature, and now has 84 supporters. Start a petition today to change something you care about.