Petition Closed
Petitioning The Hub The Hub Channel and 4 others

To Hasbro Studios and The Hub Channel: We want them to give Transformers Prime season 3 a respectable ending

[ENGLISH]

Unfortunately, recent news have confirmed what we have never wanted to hear: The great animated series, Transformers Prime, will be cancelled this year once its third season of thirteen episodes finishes. Although the news was to be expected, since as we know, the new science fiction movie directed by Michael Bay, Transformers 4, to be released in 2014, will make Hasbro focus its attention on the toys and merchandising, it still causes commotion among the great majority of the fans.

We request that, though the show is to be cancelled, at least, it has a respectable end at its high. Transformers Prime does not deserve to end as bad as it finished its predecesor, Transformers Animated.

Perhaps we are late, as season three it's about to start in aproximately a month and it may be probably finished. But we beg channel "The Hub" and "Hasbro Studios" to do something about it. Maybe a especial tv movie-like episode or any other kind of extra episode where the series can actually have a satisfying ending.
As said before, it is not only a request for a better ending and for the series in itself, but also a request for the thousands of people who have been following it since its beginning, for the lots of fans that it has gained. That is why we are going to try to collect worldwide as many signs as necessary and send you the request afterwards.

We hope you do something about it.

[SPANISH]

Lamentablemente, las noticias recientes nos han confirmado lo que no hemos querido escuchar: La gran serie de animación Transformers Prime, será cancelada este año tras finalizar su tercera temporada de trece episodios. Si bien dicha noticia no es sorpresa, debido a que como bien sabemos, la nueva película de acción real dirigida por Michael Bay: Transformers 4, a estrenarse en 2014 , hará que Hasbro se centre al 100% en las figuras y merchandising, no deja de crear conmoción entre la mayoría de los fanáticos de la franquicia.

Desde aquí pedimos, que aunque la serie sea cancelada, por lo menos, tenga un final digno y de acuerdo a su altura. Transformers Prime no merece acabar tan mal como acabó su predecesora, Transformers Animated.

Quizá llegamos tarde, ya que la tercera temporada de esta serie comienza en un mes aproximadamente y ya debe estar terminada. Pero rogamos al canal “The Hub” y a “Hasbro Studios” que por lo menos hagan algo al respecto. Quizá un episodio especial tipo TV Movie o cualquier episodio extra donde se le pueda dar un cierre real y satisfactorio a la serie.
Como dicho antes, no es solamente un pedido por la serie, sino también por las miles de personas que la hemos estado siguiendo desde que comenzó, por los tantos fans que ha cosechado. Y para ello, vamos a intentar conseguir todas las firmas necesarias internacionalmente y despues enviaros la peticion.

Esperemos que se haga algo al respecto.

Letter to
The Hub The Hub Channel