0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Des de fa molt de temps els docents estem suportant una gran manca de respecte, que van des dels insults fins a les agressions físiques o psicològiques per part d’alumnes, pares/mares... I quan ja semblava que les havíem vist de tots els colors, resulta que també l’administració no només ens falta el respecte, sinó que a més a més ens menysprea.

A punt de complir-se dos anys de la mort de l’Abel Martínez, s’ha publicat als mitjans de comunicació que la Generalitat rebutja indemnitzar la seva familia, al.legant que “es van complir les mesures de seguretat i que l’atac de l’alumne no va poder evitar-se” i que la seva mort “no pot atribuir-se a una actuació durant l’exercici de la seva professió”.

Potser es van complir les mesures de seguretat, potser no es va poder evitar, però el que és evident és que va haver una víctima (el docent, Sra. Rigau) i que va passar en l’exercici de la seva professió, o és que no estava treballant en un centre depenent de la Generalitat?

Per tot això, demanem al Departament que consideri la mort del nostre company com el que va ser, un accident laboral, i que la seva família sigui indemnitzada. Petició que també fem extensible per a la docent i la seva filla que van resultar ferides en el mateix atac.

Hoy: ANPE CATALUNYA cuenta con tu ayuda

ANPE CATALUNYA necesita tu ayuda con esta petición «SRA. MERITXELL RUIZ. DEPARTAMENT D'ENSENYAMENT DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA: JUSTÍCIA PER A L'ABEL! PERQUÈ LA SEVA MORT VA SER UN ACCIDENT LABORAL, INDEMNITZACIÓ JA!». Únete a ANPE CATALUNYA y 290 personas que ya han firmado.